PROČ VYBRAT PRÁVĚ NÁS

Angličtina logicky a v souvislostech

Díky osmnáctileté výukové praxi víme, jaké chyby studenti dělají a co je k tomu nejčastěji dovede. Mluvnická témata vysvětlujeme v souvislostech a srozumitelně tak, aby k těmto častým chybným mluvnickým stereotypům nesměřovali. Žáky a studenty učíme porozumět logice pravidel. Ukazujeme jim cestu, jak angličtinu chápat, zvládnout a používat.

Angličtina systematicky a přehledně

Zakládáme si na tom, že žákům a studentům angličtinu předkládáme systematicky. To znamená, že postupujeme vždy od nejjednoduššího ke složitějšímu a ctíme posloupnost znalostí a jejich vzájemné navazování.

Angličtina pro předškoláky s kvalitními základy

Předškolním dětem představíme nejen samotná slovíčka, ale také je s nimi naučíme aktivně pracovat a skládat z nich jednoduchá slovní spojení a jednoduché věty. Jednoduchou mluvnici volíme tak, aby na sebe navazovala a dala se kombinovat. Díky tomu dokáží samy tvořit širokou škálu vět a sdělení. V lekcích budují slovní zásobu a osvojují si stavbu anglického jazyka.

Děti se naučí mluvnici, aniž by si toho všimly

Ve výuce předškolních a mladších školních dětí je tedy stěžejní osvojení základů anglické mluvnice díky přístupu, který spočívá v přetavení abstraktních mluvnických témat a pojmů do podoby, která je pro děti konkrétní, jednoznačně uchopitelná a jasně srozumitelná. Děje se tak skrze analogie a přirovnání, které vystihují podstatu a fungování mluvnických jevů. Obsahem těchto analogických srovnání jsou věci a situace, jež děti ze svého života znají a kterým jednoznačně rozumí.

Originální a naší praxí osvědčený přístup

Pro předškolní a mladší školní dětí není cílem znát abstraktní a jim nic neříkající názvy jednotlivých mluvnických pojmů.

Smyslem je osvojení a schopnost mluvnické celky přirozeně chápat a používat společně se získávanou slovní zásobou. S názvy toho, co již umějí používat se seznamují později ve věku, pro který je přiměřené začít pracovat s mluvnickým názvoslovím.