PROČ VYBRAT PRÁVĚ NÁS
Angličtina logicky a v souvislostech
Angličtina systematicky a přehledně
Zakládáme si na tom, že žákům a studentům angličtinu předkládáme systematicky. To znamená, že postupujeme vždy od nejjednoduššího ke složitějšímu a ctíme posloupnost znalostí a jejich vzájemné navazování.
Angličtina pro předškoláky s kvalitními základy
Předškolním dětem představíme nejen samotná slovíčka, ale také je
s nimi naučíme aktivně pracovat a skládat z nich jednoduchá slovní spojení a
jednoduché věty. Jednoduchou mluvnici volíme tak, aby na sebe navazovala a dala
se kombinovat. Díky tomu dokáží samy tvořit širokou škálu vět a sdělení. V
lekcích budují slovní zásobu a osvojují si stavbu anglického jazyka.
Děti se naučí mluvnici, aniž by si toho všimly
Ve výuce předškolních a mladších školních dětí je tedy stěžejní osvojení základů anglické mluvnice díky přístupu, který spočívá v přetavení abstraktních mluvnických témat a pojmů do podoby, která je pro děti konkrétní, jednoznačně uchopitelná a jasně srozumitelná. Děje se tak skrze analogie a přirovnání, které vystihují podstatu a fungování mluvnických jevů. Obsahem těchto analogických srovnání jsou věci a situace, jež děti ze svého života znají a kterým jednoznačně rozumí.
Originální a naší praxí osvědčený přístup
Pro předškolní a mladší školní dětí není cílem znát abstraktní a jim nic neříkající názvy jednotlivých mluvnických pojmů.
Smyslem je osvojení a schopnost mluvnické celky přirozeně chápat
a používat společně se získávanou slovní zásobou. S názvy toho, co již umějí
používat se seznamují později ve věku, pro který je přiměřené začít pracovat s
mluvnickým názvoslovím.